کرونو ٹرگر

کرونو ٹرگر

کرونو ٹرگر [ا] ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جو اسکوائر نے سپر نینٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم کے لئے 1995 میں تیار کیا اور شائع کیا تھا جس نے Chrono سیریز کا آغاز کیا تھا۔ کرونو ٹرگر کی ترقیاتی ٹیم میں تین ڈیزائنرز شامل تھے جنھیں اسکوائر نے “خوابوں کی ٹیم” سے تعبیر کیا: ہیروانو سکوگچی ، جو اسکوائر کی کامیاب فائنل خیالی سیریز کا خالق تھا۔ یُوجی ہوری ، ایک فری لانس ڈیزائنر اور اینکس کے مقبول ڈریگن کویسٹ سیریز کے تخلیق کار۔ اور منگا فنکار اکیرا توریااما ، ڈریگن کویسٹ اور ڈریگن بال کے ساتھ اپنے کام کے لئے مشہور ہیں۔ اس کے علاوہ ، کاجوہیکو آوکی نے کھیل پیش کیا ، مساتو کٹو نے زیادہ تر کہانی لکھی ، جب کہ موسیقار یاسونووری میتسودا نے بیمار ہونے اور باقی پٹریوں کو حتمی تصوراتی سیریز کے کمپوزر نوبو امیتسو کو موخر کرنے سے پہلے زیادہ تر ساؤنڈ ٹریک لکھا تھا۔ اس کھیل کی کہانی ایڈونچر کے ایک گروپ کی پیروی کرتی ہے جو عالمی تباہی کو روکنے کے لئے وقتا فوقتا سفر کرتے ہیں۔

کرونو ٹرگر

رہائی کے بعد کرونو ٹرگر ایک تنقیدی اور تجارتی کامیابی تھی ، اور اسے اکثر اوقات کے سب سے بڑے ویڈیو گیمز میں سے ایک قرار دیا جاتا ہے۔ نینٹینڈو پاور میگزین نے کرونو ٹرگر کے پہلوؤں کو انقلابی قرار دیا ، جس میں اس کے متعدد خاتمے ، کردار کی نشوونما ، انوکھے جنگی نظام اور تفصیلی گرافکس پر توجہ مرکوز کرنے والے پلاٹ سے متعلق ضمنی سوالات شامل ہیں۔ کرونو ٹرگر جاپان میں 1995 کا تیسرا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا کھیل تھا اور اس نے مارچ 2003 تک دنیا بھر میں 2.65 ملین کاپیاں بھیج دیں۔

گیم پلے

کرونو ٹرگر میں معیاری کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم گیم پلے شامل ہے۔ کھلاڑی کھیل کی دو جہتی تخیلاتی دنیا میں مرکزی کردار اور اس کے ساتھیوں کو کنٹرول کرتا ہے ، جس میں مختلف جنگلات ، شہر اور اندھیرا شامل ہیں۔ نیوی گیشن ایک اوورورلڈ نقشہ کے ذریعہ ہوتی ہے ، جس میں زمین کی تزئین کو اسکیلڈ اوور ہیڈ ویو سے دکھاتے ہیں۔ ایسے علاقوں جیسے جنگلات ، شہر اور اسی طرح کے مقامات کو زیادہ حقیقت پسندانہ پیمانے پر نیچے نقشے کے طور پر دکھایا گیا ہے ، جس میں کھلاڑی مقامی لوگوں سے بات چیت کرنے اور پہیلیاں اور چیلنجوں کو حل کرنے یا دشمنوں کا مقابلہ کرنے کیلئے مقامی لوگوں سے بات چیت کرسکتے ہیں۔ کرونو ٹرگر کا گیم پلے اس میں روایتی جاپانی آر پی جی سے ہٹ جاتا ہے ، بے ترتیب مقابلوں میں پیش ہونے کے بجائے ، بہت سے دشمن میدان کے نقشوں پر کھلے عام دکھائی دیتے ہیں یا پارٹی کو گھات لگانے کے منتظر ہیں۔ فیلڈ میپ پر دشمنوں سے رابطہ ایک ایسی جنگ کا آغاز کرتا ہے جو نقشہ پر علیحدہ جنگ اسکرین کے بجائے براہ راست ہوتا ہے۔

کرونو ٹرگر
کھلاڑی اور دشمن لڑائی کے دوران اہداف کو زخمی کرنے کے لئے جسمانی یا جادوئی حملوں کا استعمال کرسکتے ہیں اور کھلاڑی شفا یابی حاصل کرنے کے ل items اشیاء کا استعمال کرسکتے ہیں۔ ہر کردار اور دشمن کے ایک خاص تعداد میں ہٹ پوائنٹس ہوتے ہیں۔ کامیاب حملوں سے اس کردار کے ہٹ پوائنٹس کم ہوجاتے ہیں ، جن کو پوشنیز اور منتر سے بحال کیا جاسکتا ہے۔ جب کھیل کے قابل کردار ہٹ پوائنٹس سے محروم ہوجاتے ہیں تو وہ بے ہوش ہوجاتے ہیں۔ اگر تمام کھلاڑیوں کے کردار لڑائی میں پڑ جاتے ہیں تو ، کھیل ختم ہوجاتا ہے اور اسے پہلے کے محفوظ کردہ باب سے بحال ہونا چاہئے ، سوائے اس کہانی سے متعلق مخصوص لڑائیاں جو کھلاڑی کو کھونے پر مجبور کرتی ہیں یا مجبور کرتی ہیں۔ لڑائیوں کے درمیان ، ایک کھلاڑی اپنے کرداروں کو ہتھیاروں ، کوچ ، ہیلمیٹ اور لوازمات سے لیس کرسکتا ہے جو خاص اثرات مہیا کرتے ہیں (جیسے جادو کی طاقت میں اضافہ یا دفاع کے خلاف دفاع) ، اور لڑائوں کے اندر اور باہر بھی مختلف استعمال ہونے والی اشیاء استعمال کی جاسکتی ہیں۔ اشیا اور سامان دکانوں میں خریدے جاسکتے ہیں یا کھیت کے نقشوں پر پائے جاتے ہیں ، اکثر خزانے کے سینوں میں۔ نئے علاقوں کی تلاش اور دشمنوں کا مقابلہ کرکے ، کھلاڑی Chrono ٹرگر کی کہانی کے ذریعے ترقی کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *